GreenHouse geeft borstkanker geen kans (actie ism Think-Pink)

2 juni 2016

GreenHouse_steunt_Think-Pink

GreenHouse dienstencheques wil bijdragen aan preventie van en voorlichting over borstkanker. Met 3.200 medewerkers, waarvan 95% vrouwen, en 27.000 klanten wordt het dienstenchequebedrijf dagelijks geconfronteerd met deze ziekte.

“We vinden het belangrijk om onze medewerkers, alsook klanten, familieleden en vrienden ook in deze moeilijke momenten te ondersteunen. Als werkgever willen we samen werken aan de preventie en voorlichting over borstkanker. Daarom werd voor alle collega’s een informatiebrochure rond borstkanker opgesteld. Ook ontvingen alle medewerkers een Think-Pink lintje dat ze opspelden aan hun werkkledij tijdens de eerste week van juni”, aldus CEO Philip Nichelson.

GreenHouse doneert, naast de roze lintjes ter waarde van € 1.500, een bijkomend bedrag van € 1.500 aan Think-Pink. GreenHouse meter Martine Jonckheere, die zelf in het verleden met borstkanker werd geconfronteerd, heeft het sponsorbedrag op 2 juni overhandigd aan Think-Pink-voorzitter Heidi Vansevenant in de hoofdzetel van het dienstenchequebedrijf in Waregem.

Naar het overige nieuws